1.4 TSI mruganie świateł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jasiek2905
    Rider
    • 2012
    • 262
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM
    • DADA 1.5 TSI 150 KM

    #26
    Obawiam się, że 14,60V to trochę za dużo powinno być 12 x 0,2C to jest 14,4V takie napięcie ładowania jest poprawne. Jazda krótkich odcinkach nigdy nie doładuje akumulatora i trzeba doładowywać prostownikiem. Sygnał o słabym akumulatorze mógł się pokazać bo komputer od 11.5 w dół rejestruje taki komunikat. Akumulator jest z 2009r ale jeżeli zime przeżył to znaczy, że nie jest tak źle. Jeżeli samochód odpala to nie ma powodu do paniki. Autoalarm na czuwaniu pobiera ok. 20mA nie jest to powód do wymiany akumulatora na większy. Większy zawsze można założyć ale trzeba wiedzieć czy alternator go doładuje gdy się mało jeździ i na krótkich odcinkach bo są alternatory różnej mocy.

    [ Dodano: Nie 07 Kwi, 13 20:54 ]
    Słabszy alternator też jest stanie doładować akumulator o większej pojemności lecz przez dłuższy czas trzeba by jeździć na dłuższych trasach. Krótkie odcinki odpadają.

    Komentarz

    • zenek127
      Drive
      • 2010
      • 42

      #27
      Najlepiej dać sobie z tym wszystkim spokój, nie szukać dziury w całym, jutro akumulator podładuję i jeszcze raz wszystko pomierzę.

      [ Dodano: Wto 09 Kwi, 13 09:44 ]
      jasiek2905
      Witam, problemu nie rozwiązałem, akumulator naładowany, mierzyłem napięcie w lampce podsufitki kilka razy i jest 14,50 do 14,53,
      Jeździłem wczoraj i dzisiaj rano , przy ruszaniu z miejsca przy małych obr. gaśnie mi oświetlenie zegarów na sekundę może mniej. Wcześniej to mi się nigdy nie przydarzyło , czytałem gdzieś na forum o podobnych przypadkach, teraz nie potrafię odnaleść tego tematu jestem ciekaw jak inni rozwiązali ten problem.

      Komentarz

      • jasiek2905
        Rider
        • 2012
        • 262
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM
        • DADA 1.5 TSI 150 KM

        #28
        Witam, teraz pasowałoby podłączyć pod komputer i zobaczyć co zarejestrował. Wszystko skupia się w okół sterownika bordnetz. On też steruje podświetleniem zegarów. Trzeba dokładnie sprawdzić minusy(masy), oraz plusy na wejściu sterownika czy tam są dobre styki i nie ma jakiś spadków napięcia. Trzeba posiadać schemat lub rozpiskę wyprowadzeń sterownika.

        Komentarz

        • Trusek
          Rider
          • 2009
          • 520
          • Octavia III (5E3)
          • DADA 1.5 TSI 150 KM

          #29
          Udalo sie rozwiazac problem mrugania swiatel na wolnych obrotach?
          <<>> MACIEJ <<>>
          Moje Autko - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33986 - Zapraszam

          Komentarz

          Pracuję...